Rofa Design sijaitsee paikassa nimeltä Sorunda, joka on noin 50 km Tukholmasta etelään
Tuotteiden henkilökohtainen merkintä tapahtuu täällä ja täältä lähetetään kaikki toimitukset.
Normaali toimitus maksaa 7 euroa.
Kotiinkuljetus maksaa 13 euroa.
Teet tämän valinnan kassalla.
Lähes kaikki tuotteet ovat toimitusjohtajamme Alexandran suunnittelemia ja ne valmistetaan tehtaissamme ympärin mailmaa.
Pienempi määrä muiden tunnettujen merkkien tuotteita on luonnollisesti alkuperäisiä.
Kyllä, se on erittäin turvallista.
Rofa ei käsittele maksuja itse, joten emme koskaan tallenna maksutietojasi.
Käytämme Klarnaa maksu kumppanina.
Olemme erittäin tarkoja suojaamaan henkilötietojasi ja ylläpitämään korkeaa turvallisuustasoa.
Emme voi ottaa vastaan tilauksia puhelimen tai sähköpostin kautta, koska sinun on hyväksyttävä ostoksesi Klarnalla, joka hoitaa kaikki maksut.
Kaikki tilaukset tehdään nettisivumme kautta.
Jos tarvitset apua tilauksen kansa, soittaa asiakaspalveluumme numeroon +46 (8) 530 434 33 ja me opastamme sinua.
Kun ostoksesi on valmis, saat tilausvahvistuksen, josta suosittelemme tarkistamaan, että tiedot ja henkilökohtainen teksti ovat oikein.
Tilausvahvistus lähetetään sähköpostitse ja saapuu yleensä muutaman minuutin sisällä.
Joskus se voi päätyä roskakoriin, koska se on automaattisesti luotu sähköposti, joten tarkista myös sieltä.
Jos et ole saanut tilausvahvistusta, voit tarkistaa, onko sinulla tilaus mennyt läpi kirjautumalla sisään www.klarna.fi tai Klarna-sovelluksen kautta.
Jos tilaus on mennyt läpi, se rekisteröidään Klarnaan riippumatta siitä, kuinka valitsit maksun.
Sieltä näet, oletko kirjoittanut sähköpostiosoitteesi oikein.
Valitettavasti ei ole mahdollista lisätä tuotteita tilaukseen, koska emme saa nostaa tilauksen arvoa korkeampaan summaan kuin maksu menee Klarnan kautta.
Jos teet uuden tilauksen 24 tunnin sisällä lisättävällä tuotteella, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, niin varmistamme, että maksat vain yhden toimituskulun.
Toimitamme tilauksesi 5-7 arkipäivän sisällä. Pyrimme aina lähettämään tilauksesi niin nopeasti kuin mahdollista.
Joskus tilauksen lähettämiseen voi kuitenkin kulua muutama ylimääräinen päivä, jos tilauksia on epätavallisen paljon. Voimassa oleva toimitusaika näkyy kassalla.
Toimitamme tilauksia rekisteröityihin osoitteisiin Suomessa. Tällä hetkellä emme toimita tilauksia Ahvenanmaalle.
"Beställningar till en registrerad adress till Finland är möjligt. Vi skickar ej till Åland i dagsläget."
* Vakiotoimitus on Postitoimituspaikka tai pakettilokero.
* Posti kotiinkuljetus.
Jo kaikki meidän pakettimme on seurattavia.
Saat meiltä aina sähköpostiviestin heti, kun tuotteesi on pakattu.
Jos et ole saanut sähköpostia, tarkista, ettei se ole päätynyt roskapostiin.
Lähettämässämme sähköpostissa on linkki, josta voit seurata pakettiasi. Paina linkkiä ja näet nykyisen tilan.
Voit seurata tilauksesi toimitusta myös posti.fi seurantakoodin avulla.
Voit halutessasi lisätä pikatuottaminen kassalla hintaan 10 euro.
Tämä tarkoittaa, että tilauksesi päätyy ensimmäisenä valmistusjonoon!
Tilaa ennen 13:00 ja tuotteesi lähetetään meiltä samana päivänä (arkipäivinä).
Klo 13:00 jälkeen saapuneet tilaukset valmistetaan ja lähetetään seuraavana arkipäivänä.
Jos tilausmäärät ovat suuria, kuten ennen suuria pyhiä, saatamme joutua lopettamaan pikatuottaminen. Jos sinulla on tuote osastolta, jolla on suuri tilausmäärä, pikatuottaminen ei näy kassalla.
Tämän jälkeen Posti toimittaa normaalisti 2 - 4 työpäivän kuluessa valitulle tomituspistelee. (Jos olet valinnut kotiinkuljetuksen, voi kestää muutaman lisäpäivän riippuen siitä, kuinka usein Posti toimitaa teidän postinumeroosi.
Voit tietenkin lähettää suoraan toiselle vastaanottajalle. Syötät vastaanottajan tiedot toimitusosoitteeksi kassalla ja valitset toimituspisteen läheltä vastaanottajan osoitetta.
Huomaa, että on mahdollista lähettää vain Suomen sisällä olevalle vastaanottajalle.
Jos olet saanut tuotteen, joka on vaurioitunut kuljetuksessa tai muuten viallinen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Lähetä meille sähköposti missä on tilausnumero, kuva ja selvitys siitä mikä osa/tuote on viallinen.
Tavoitteemme on käsitellä reklamaatio mahdollisimman nopeasti.
Pientä vaihtelua saattaa esiintyä tuottesamme. Laserkaiverrukselle on toisinaan tyypillistä pienehkö epätasaisuus kaiverrusjäljessä, joka ei näy simuloiduissa tuotekuvissa. Myös luonnonmateriaalissa, kuten puussa, kaiverruksen tummuusaste saattaa vaihdella.
Kyllä, merkitsemätön tuote saa palauttaa samassa kunnossa kuin sen sai.
Merkintöjen ja tarrojen on säilyttävä ja jos se on toimitettu tuotelaatikossa, sen on myös oltava alkuperäisessä kunnossaan.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voidaan lähettää sinulle palautussetelin sähköpostitse.
Tuotteen palautuksen yhteydessä hyvitetään vain tuote, toimitus ja mahdollinen pikatuotamis kustanus, joudut silti maksamaan.
Toimitus sinulle maksaa 7 euroa ja palautuskulut ovat myös 7 euroa, toimituskuluja ei palauteta, ne ovat yhteensä 14 euroa.
Asiakkaana sinulla ei ole oikeutta palauttaa tai vaihtaa henkilökohtaisesti merkittyjä tuotteita.
Tuote yksilöidään aina tilauksesi mukaan, joten emme valitettavasti pysty sitä enää jälleenmyymään. Tästä syystä tuotteilla ei ole palautusoikeutta.
Jos et jostain syystä ole ehtinyt noutaa pakettia 7 päivän sisällä sen saapumisesta valitulle nostopistelle, se palautetaan meille.
Saat tämän jälkeen meiltä sähköpostin, jossa kerrotaan, että se on palautettu ja se sisältää kaikki tarvitsemasi tiedot.
Vastaa tähän sähköpostiin, kun haluat saada maksulinkin 10 € toimitus-/käsittelymaksuun, joka lisätään, kun palautettu paketti lähetetään uudelleen.
Palautuksia säilytetään meillä 3 kuukautta ja sen jälkeen tuotteet hävitetään.
📧 asiakaspalvelu@rofa.fi
📞 Puhelin: +46 (8) 530 434 33
Maanantai - Torstai klo 10.00 - 22.00
Perjantai klo 10.00 - 16.00
Sunnuntai klo 16.00 - 22.00
Suljettu klo 13.00 - 14.00 (ma-pe)
sekä klo 20.00 - 20.30 (su-to)
Rofa Design
Org.no: 556573-1675
Tuote on lisätty ostoskoriisi